• החזרות
29. להלן מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע
באמצעות הדוא"ל naelhalabi22@gmail.com או בטלפון 04-8397079 .
30. תוכלו לקבל זיכוי כספי )למעט דמי משלוח* או להחליף כל פריט שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעו
לידיכם. החזרת פריטים תתבצע לכתובת סינדיה דאלית אל כרמל. במידה ואתם רוצים שאנחנו נבצע את איסוף
הפריט מכם ע"י חברת השליחויות שלנו )בעלות משלוח רגילה( יש לתאם זאת מול שרות הלקוחות. דמי ביטול
על כל עסקה הם על פי חוק הגנת הצרכן.
31. מוצרים שהגיעו פגומים/תקולים או לא הגיע המוצר שהוזמן יאספו על ידינו ועל חשבונ נו, במידה ואחרי שהמוצר
יחזור אלינו ולאחר שנבצע בדיקה והוא ימצא תקין ו/או המוצר כפי שהוזמן על ידיכם – עלות המשלוח תחול
עליכם. במידה ובחרתם איסוף עצמי ועדיין המוצר שאספתם שגוי / פגום – חובה עליכם לבוא להחליף / להחזיר
את המוצר. אנחנו מחויבים לטפל במוצר או להחזירו לפי צורת המשלוח איסוף שאתם בחרתם.
32. בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליכם להשיב את המוצר בצירוף חשבונית מקורית ובאריזה המקורים
בה הוא נשלח אליכם. מוצר שיוחזר שחסרים חלקים, הושחט עקב אריזה לקויה או נפגם אצלכם – יזוכה באופן
חלקי או לא יזוכה כלל.
33. ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה, והזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע
בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרתו. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה
ישירות.
* לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.
באמצעות הדוא"ל naelhalabi22@gmail.com או בטלפון 04-8397079 .
30. תוכלו לקבל זיכוי כספי )למעט דמי משלוח* או להחליף כל פריט שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעו
לידיכם. החזרת פריטים תתבצע לכתובת סינדיה דאלית אל כרמל. במידה ואתם רוצים שאנחנו נבצע את איסוף
הפריט מכם ע"י חברת השליחויות שלנו )בעלות משלוח רגילה( יש לתאם זאת מול שרות הלקוחות. דמי ביטול
על כל עסקה הם על פי חוק הגנת הצרכן.
31. מוצרים שהגיעו פגומים/תקולים או לא הגיע המוצר שהוזמן יאספו על ידינו ועל חשבונ נו, במידה ואחרי שהמוצר
יחזור אלינו ולאחר שנבצע בדיקה והוא ימצא תקין ו/או המוצר כפי שהוזמן על ידיכם – עלות המשלוח תחול
עליכם. במידה ובחרתם איסוף עצמי ועדיין המוצר שאספתם שגוי / פגום – חובה עליכם לבוא להחליף / להחזיר
את המוצר. אנחנו מחויבים לטפל במוצר או להחזירו לפי צורת המשלוח איסוף שאתם בחרתם.
32. בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליכם להשיב את המוצר בצירוף חשבונית מקורית ובאריזה המקורים
בה הוא נשלח אליכם. מוצר שיוחזר שחסרים חלקים, הושחט עקב אריזה לקויה או נפגם אצלכם – יזוכה באופן
חלקי או לא יזוכה כלל.
33. ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה, והזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע
בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרתו. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה
ישירות.
* לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.